tänkte uppdatera lite gran<3

skolan var rolig i dag haha jag och elle hade typ damp :D§
sen efter skolan hade jag utvecklingsamtal eller vad det
heter hahahxd. det gick bra :D§ jag låg bra i svenskan
men matten hahaha shit den vill jag inte snacka om ;)
haha nej då så dåligt var det inte men aja.<3
ska iallafall få lite special hjälp eftersom jag har svårt med
det :$<3 fyfan vad nervös jag är över i morgon.
men aja det går någ bra får man väl hoppas :) <3
just nu gör jag inte så mycket lyssnar på musik som vanligt ;)
men nu har jag inget mera att skriva ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: liiza

sötis! <3

2010-09-27 @ 19:08:34
URL: http://liizaberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0