ville släppa kännslorna lite.

asså jag hatar att jag älskar dig, jag har gillat dig ett år typ ju. när jag äntligen trodde att du gillade mig och vi fick kontakt så gillar du min kompis en massa. och nu gillar ju hon typ dig och jag hatar det. vill inte låta egotrippat.
men det är fett jobbigt och sorligt.varje fucking kille jag har gillat har inte gillat mig för att jag inte är dne populäraste och att jag har glasögon. och härromdagen skrev du att jag var snygg utan de och jag lös upp som en sol.
sen säger min kompis att du skriver puss till henne och att du gillar henne och att hon är snyggare en mig.
okej jag vet hon är det men ändå. du hade äntligen gjort mig glad och jag fick bättre självförtrående.
fast det varade ju typ en dag. men en sak är det jag inte förstår, i skolan kollar du en massa på mig och det innbillar jag mig inte om för min kompis säger också att du gör det men du gillar henne och inte mig så varför kolla på mig
och göra så ja tror du gillar mig. och jag vet bara för att man kollar på någon så behöver man inte gilla den.
men han kollar ju inte bara han glor och typ följer efter mig i bland. jag börjar bli trött på det. du kollar på mig hela tiden och skit säger att jag är söt och snygg. men gillar min kompis, henne kollar du inte ens på eller någonting.
jag börjar bli så jävla less på killar asså. gilla tjejer för vilka de är istället för att ta de sexigaste ni ser och sen tro sig cool för att ni har strulat med henne. men aja tack för er som läste. ville bara släppa loss kännslorna.

Kommentarer
Postat av: sandra :)

Du är en jättesöt tjej som många killar kommer att fastna för men som sagt kärleken kommer när den kommer :)



Kram syster!

2010-10-22 @ 16:03:53
Postat av: liiza

jag håller med din syster!

du kommer att hitta någon, och han verkar ju vara en player.. <3

2010-10-22 @ 16:05:48
URL: http://liizaberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0