tja tja :D

skol dagen var väl sådär, musiken och det var väl kul. och orgenteringen var också rolig
haha jag och elle typ bara gick runt och snacka om en kille jag gillar hhaha (A)
sen åkte vi till rengöringmokafräs tro mig det var sjukt tråkgt man typ spydde av lukten!'
men sen efter det var jag och elle duktiga och stannade kvar i skolan och gjorde
ggrafi :P hahaha gick inte så jätte bra men vi kom en bit iallafall ;d
sen var jag med henne efter det också nu sitter jag här själv vid datan :P §
imorse tänkte jag ta en bild på hur jag såg ut  men glömmde och nu kan jag
inte ta, ser helt förskräcklig ut haha men kanske bli någon bild i morgon :d
men aja hejdå ha det bra :D§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0