~ ny duchad

så nu har jag duchat och ätit frukost :d
ska strax börja fixa mig. vid 3 eller något
så ska jag vara med alra bästa elisabeth :d
ska bli klockrent ingen aning om vad vi ska
hitta på men något roligt blir det som vanligt
säkert :d jag ska fråga henne snällt om hon
och jag kan gå ut och ta lite bilder har inga
med henne typ bara 2 och de är från sommaren.
men skit samma just nu, sitter och lyssnar på alla
låtar som daniel gjorde i idol 2010. och ja det som
jag skrev förra inlägget om att jag inte kommer
titta mera på idol detta år är sant jag gillar
ingen annan i idol längre det suger. han var
den ända som jag tyckte hade sjukt bra röst.
jag gillar han faktist inte bara för att han är snygg
jag ÄLSKAR hans röst den är så himla underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0