godmorgon:)

gick upp kockan 6 tvättade ansiktet och sedan satte jag i linserna och skit sen gick jag ner och tog på mig kläder det blev något snabbt lägger strax in bild på den. sedan fixade jag mig och jag är redan färdig :O!
men iallafall har syslöjd nu på morgonen ska göra vänskapsarmband i olika färger :D
kan lägga ut en bild på två som jag redan gjort :)? men tillbaka vad som händer i dag :d
efter syslöjden blirre engelska och vi har glosförhör och jag har inte pluggat någonting så vi får se hur det går hahah.
sen efter det blirre bild hoppas vi gör något roligt :) men aja sen vet jag inte vad vi har för något men jag
uppdaterar efter skolan eller senare i kväll :D men ha en bra onsdag alla :D puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina som fan

2010-10-31 @ 19:40:58
Postat av: Anonym

<33333333333 älskar dig

2010-10-31 @ 19:43:36
Postat av: ahmed

snyggt:P

2010-10-31 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0