~ svaren till frågestunden.

ni ställde frågorna och nu svarar jag på de :p
1. favorit låt? - ja du det var en bra fråga jag har nog ingen favorit låt jag lyssnar på olika hela tiden :P
2. vad vill du bli när du blir stor? - fotgraf eller dansare :d
3. hur ska din drömkille vara? - han ska vara underbar, man ska kuna dela hemligheter med han han ska vara stolt över mig han ska ha ett vacker leende (A) och omtänksam :)
4vem är du :D? - haha, jag är en glad tjej som heter felicia :P
5Favoritämne? ;p - historia :D
6. favoritmat? :P - tacos och lasagne :D
7. bästa vän?- elisabeth :)
8. Går du i någon sport? - nej det gör jag inte ;p
9. vad skulle du ta med till en öde ö - hihi ja du en båt ;D och mat ;D
10. hur gammal är du? - jag är 13 år :)
11. hur ser din tandborste ut? - haha, det är en eltandborste den är vit och blå tror jag xd
12. vad gillar du för godis? nästan allt ;d
13. vilken färg har dina gardiner ? - de är vita :D
14. vfr började du blogga - jadu, jag såg att några av mina kompisar bloggade så jag ville också testa :D
15. favoritdjur ? - katt :d
16. vem är din allrabästavän? - elisabeth<3
17. vilka bloggar följer du? - mest de som jag har länkade :P
18. tycker du att min blogg är bra ?(aa) - julia klart din blogg är bra :D
19. dröm resemål? usa :)
20. bästa film du sett? alla i twilight serien och remember me
21. o sämsta? - hhm det vet jag nog inte :P
22. vart bor du? - norrköping :D
23. hur gammal e du? - jag är 13 :)
24. hur länge har du bloggat? - det vet jag inte men ett tag :P
25. favoritfärg? - svart och lila :P
26. hur lång e du? :) - haha lång kan jag inte kalla mig men jag är ca. 155 :P
27. Vrf började du blogga ?- som jag skrev innan ville testa någon nytt och såg att vännerna hade
28. Varit på ngn konsert? Om ja, viilken ? ;)' - jag har inte varit på någon konsert om du menar typ i globen men typ på stan och sånt har jag ju sätt några :P
29. äter du godis långsamt eller snabbt? :D - haha vilken fråga xd men jag äter långsamt :p
30. vad skulle du göra om du vann en miljon? - köpa mig nya kläder :D
31. vad har du för mobil ? - w302 den är dålig men ska få en ny i julklapp :D
32. favoritlåt? - har ingen favorit låt :P
33. favoritfilm? - de i twilight serien och remember  me :P
34. va vill du ha för bil när du blir äldre? - haha ingen aning är inte bra på bilar xd
35. vem har gjort din header? - jag har gjort de, jag gör mina headers själv :P
36. ålder? - 13 :)
37. när fyller du år? - 31 juli=)
38. syskon? - japp tre styckna :P
39. favoritplagg? visa det? - hm har inget favvo plagg :P
40. litar du på mest? - elisabeth
41. har du någon hemlighet som du aldrig har berättat för någon och har den innom dig själv ? - ja det har jag
42. skostorlek? - 37-38
43. hur lång är du ? - ca 155
44. favoritprogram på tv? inget specielt :P
45. facebook eller bloggen ?- helt klart bloggen :D
46. Vilket land skulle du helst av allt vilja besöka? - usa :D
47. vem är din förebild? - jag har ingen förebild :/


så jag hoppas att svaren var bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0