sorry..

i'm so sorry for bad update !
(jag tror jag stavade rätt på allt där va ?)
men iallfall är sjuk eller aa.
haft fruktansvärt ont i magen !
vi ringde sjukvårdsupplysningen
och de sa att jag skulle vila mycket i dag
och dricka och jag gjorde som de sa
och det hjälpte ju jätte mycket (not)
så om jag fortfarande har ont i morgon
drar jag upp till akuten fan !
kan ju vara blindtarmen ;o!
även fast jag inte har ont där !
men min mamma sa att hennes
jobba kompis dotter hade haft
ont där jag har ont nu och det var blindtarmen
så man vet ju aldrig ifall min har dött eller vad man
ska säga :/ men som sakt åker jag upp i morgon
om det fortsätter, men någ om det nu!
kommer sitta uppe länge idag för är inte trött
somnade förut vid 7 och vaknade vid 9 så aaa.
ohoo magsmärtan hade försvunnit lite men kom
till baka nu -.- ! asså fan vad trött jag blir
den bara kommer och går hela tiden ;s!
men ajja hejdå
uppdaterar sen i think?!<3§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0