jag älskar dig§

jag vill bara få ut mig alla mina kännslor för han ! <3


jag har typ gillat dig ett år?
du vet inte ens om att
jag finns men ändå
betyder du mest !
jag svär bara utav
att titta på dig
så ryser jag och blir
gladast i världen !
jag kan gråta tills
jag dör för att få
träffa dig .<3
jag bryr mig inte
om du inte läser
detta för det
vet jag att du inte gör det .
men jag vill bara säga
att du är som mitt liv.
har aldrig gillat någon
så här mycket jag som jag
med dig nu.
jag skulle nästan kunna göra
allt för att bara för träffa dig,
röra din hand och krama dig
asså det är som en dröm
för mig.<3 jag svär
jag kan drukna i dina ögon
öven fast de inte är havets
färg men dina är de vackraste
jag har sett ! §
jag skulle kunna sitta i en hel
jävla dag och bara kolla
på bilder på dig §
skulle ALDRIG
tröttna på hur du ser ut!
du är nu den finaste
och kommer alltid att vara det!
nyss när jag kollade på america idol
jag svär började gråta när jag såg
dig jag är glad för de tjejer som har
fått sett dig i värkligheten
men skulle vara ännu gladare
om det var jag som skulle fått sett dig
du är min dröm justin!§
jag vet inte vad jag mer kan
säga en att jag älskar dig mest
och tro på de orden ! §


ville bara få ur mig alla kännslor jag har jusst nu !§

Kommentarer
Postat av: liiza

ååh så fint skrivet gumman.. <3

så är det för mej också, men det går inte att beskriva med ord hur myckte han betyder för mej.

när jag är ledsen så behöver jag bara titta på en bild på han så blir jag glad igen! :D

han är värkligen helt underbar! (:

2010-06-22 @ 17:26:03
URL: http://liizaberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0