:)

'hejsan bloggen!'
var ju nyss på världens sämsta humör för en sak.
men jag är bättre nu, fick gråta ut lite och så.
men nu mår jag ganska bra.
har fortfarande tårar i ögonen men
det skiter vi i:D
lyssnar på sombody to love
med justin ft ucher :D
suverän låt asså :D§
fan jag vill vara lite mer ''känd''
på bloggen men vet inte vad jag ska
göra -.- men ni får gärna
tipsa alla era vänner om min blogg
att de ska besöka den och kommentera :D
det skulle vara skit snällt:D§
men iallafall tänkte ha veckans blogg någon gång
igen vad säger ni om det?
är det några som skulle vara med då ?
för alltid när jag gjort det så har
det ju typ bara vart 3-4 styckna :O!
men ajja har inget mera att säga hejdå§


Kommentarer
Postat av: Emma | Fotoblogg mixad med vardagen

hihi tack för att du svarade på dagens hottie :)

får man fråga varför du tycker de? :)

2010-06-23 @ 01:27:58
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: liiza

jag skulle vara med i veckans blogg om du ska ha det! ;)

2010-06-23 @ 12:27:52
URL: http://liizaberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0