eeeeeeeeeeeeeeeeeee hej ?§

är med nancy pansy :D§§§§§§§§§
jag är inte bara lite dampig !! ((a'§
så aaa :D§
vi ska någ dra ut och dampa snart :D§
eller jag ska dampa hon värkar
itne vara så jätte dampig-.-
men kan få henne det :D§
jag är bässt på det :D§§§§§§§§§§§§
jjag är nancys kkuuung faan :d§
och hon är min livvakt :D§§§
hhahahahahahaahahahaha
svär jag har inget liiv
sittter och skrattar ihjäl
mig för ingenting !!
hahahahaahahahahahahahahaah
NANCY: jävla fjortis!
FELICIA: ffuucckk yoou din böög!!
NANCY : hahahahahah !! så seeg
FELICIA: dduu är !!
NANCY: vaddå jag :O!
FELICIA: men dö då!
NANCY: NAAEEE !!
FELICA: håll käften din biötch !
hahahahahahaha humor på topp 10000000000000:D§§§§§§§§§§§§§§§§§

Kommentarer
Postat av: lydia

Gillar du Erik Grönwall ? ;)

2010-06-19 @ 00:23:34
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0