trööööööööök

Jag har insett att min senaste kyss: har aldrig blivit nåt
Jag lyssnar på: http://www.youtube.com/watch?v=wwg033Ze3Lk
Jag pratar: svenska
Jag tycker om: choklad
Jag avskyr när folk: ljuger !
Min närmsta vän är: nancy§
Min första vän hette: hahaha vet inte alva i think ?
Kärlek är: irri
När jag borstar tänderna: så blundar jag (A)
När jag lagar mat: så är jag rädd att allt ska gå åt skogen!
Det sexigaste yrket är: HAHAHAAHAHAHAHAHHAHHA
Jag är rädd för: smindlar!
Den värsta känslan är: förlora någon man älskar ritkigt mycket
Den bästa känslan är: glllad :D
Jag är bäst på: rita :D (nooooooooooooooooooooooooooooot)
Jag är sämst på: att vara smart
Om jag var ett djur skulle jag vara: hund=)(även fast jag är hund skrajj :$)
Om jag var en insekt skulle jag vara: geting :d ( då får man sticka folk :D )
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: fan ver ja xd
Jag kommer alltid att vara: felle
Det finaste som finns är: vännerna§
I sommar: ska jag bada !
Sist jag grät var: något jag inte minns :'D
Jag kan: göra grodhopp :)
När jag vill tänka:  så tänker jag på allt annat en det jag skulle tänka på.
När jag bakar så bakar jag: något gött ?
Min mobiltelefon är: black :D
När jag vaknar på morgonen: men vafan låt mig sova mera !
Innan jag går och lägger mig: så sitter jag vid datan ((a'
Just nu tänker jag på: cody simpson
Bebisar är: gölliga :D
Idag har jag: duschat
Ikväll ska jag: slappa
I morgon kommer jag: vara i stan med farmor :D
Jag vill verkligen: ha någon att älska (kille)


Kommentarer
Postat av: .,.,

jag vet att du hatar mig .

och jag kommer aldrig säga något om de men .

de vi hade va något speciellt något ingen annan kommer få ..

2010-07-13 @ 22:07:56
URL: http://februariiiibarn.devote.se
Postat av: LIENE

kul lista:D den vill jag göra sen.

2010-07-15 @ 14:12:57
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0