kommer sakna dig§

nancy neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
åk inte ;(§ du fattar inte hur mycket jag kommer sakna dig abv!§
du åker i morgon och kommer hem på fredag men ändå!§
jag lovar jag kommer messa och ringa en massa xd =)) §
ahhahaha kommer i håg dagen i dag :D§
hahaha han som jag var helt galen i (A)
han var faktist fett sööööööööööööööt :o !§
¨men iallafall, alla minnen med dig är klockrena jag svär :d§
du är den bästa jag har hjärtat§
helgen kommer bli klockren med dig !§§§§§§§§§§§§§§
älskar dig mest§

Kommentarer
Postat av: ehmmie

Vilket tycker du är det finaste kändisparet? Kolla på min blogg på 3 olika alternativ och skriv vad du tycker! :)

2010-07-13 @ 02:57:58
URL: http://ehmmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0