hejsan bloggen =)

hejsan blogggen :)
är ensam hemma nu :D
familjen är hos min gammel
mormor pallade inte följa
med fast min syrra är inte häller
där hon är med kompis i think :)
lite senare ska ja och sandra
fixa tacos göööött som fan :d
kollade ¨på eclipse i går :D
på datan asså :D fett bra är
den så nu behöver jag ju inte
köpa biobiljetter ;)
kan jag ju bara sätta på datan och
kolla på den :d § tack claudia att du visade :D
robert och taylor är så snygga :o!§
älskar när taylor bara : men jag är hetare en dig!
hahaha skrattar varje gång så skön asså :D§
men aja har inget mera att säga hejdå§
bara för det ska jag lägga ut lite bilder
på taylor robert och kristen ! =)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0