=)

hej bloggen vart på stan i dag med farmor köpt kläder :D
som jag ska få på min födelsedag =) §
sen vet jag inte vad som händer xd
i morgon blir det att följa med pappa oh
handla present till kevin som fylller på lördag =)
vi ska fira både kevin och pappa på lördag =)
pappa fyllde den 12 juli =)
men jag vet inte vad jag s´ka ge pappa =(
när jag var liten så gav jag de alltid teckningar
och jag tänkte göra det detta år också fast
nu är jag ju större och ritar lite snyggare
så aja men han gillar när man gör något själv=)
så tänkte väl göra någon bild till han =) '
typ skriva pappa på ett snyggt sätt
och lite lite grejjer i bakrunden eller vad
tycker ni ? men skit samma om det nu :P
har alla haft en bra onsdag:d?

Kommentarer
Postat av: MATILDA

tack så mycket söte ! :D

2010-07-15 @ 00:25:51
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0