dagen var bäst med sötnosen julia :D§

dagen spenderades ju med underbara söta julia :D§
och dagen ångrar man ju inte !
vi gick till öhm julia hjälp vad hette det ?
men iallafall shit the same
till ett skit skönt och roligt ställe
där vi badade :D
fett nice vare :D§
hahahah vi försökte ta bilder
när vi hoppade i och så
haha gick inte så bra (A)
men bilderna blev bra iallafall tror jag =)
julias kam är död ;(
rest in peace ♥♥
men aa. xd
men när jag har bilderna så lovar jag att lägga in de :d
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
i morgon kommer nancy heeeeeeeeeem :D§
så helgen blir med henne :D§
och jag ska tvinga henne att vi ska ta bilder :d
så bilder kanske kommer på måndag i dont know
men omg detta inlägg känns långt :S
hoppas att ni orkar att läsa xd §
men puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0