:d

OM DIG

Namn
 - Felicia :)
Bor - här hemma :D
Syskon -  2 bröder och en syrra 
Ålder -  12
Född - 31 juli  1997
Ögonfärg -  ögon
Längd - vet inte :O
Sko storlek- 37-38
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - ´lejon
Hårfärg - ljuuuuuuuus brunt -.-

DAGENS.

Låt -
 http://www.youtube.com/watch?v=PHQwNQvVOKw
Saknad - julia :D
Kläder - shorts(stavning) en t-tröja och kryckor ;)
Underkläder - trosooor & bh
Mat- grill ;)
Göra sen - de du ;)
Godis - inget :(
Pinsammaste - kan inte gå på kryckor så alla glor ;o!

SVARA ÄRLIGT.

Tycker du om att plocka svamp -
 HAHAHAHAHAAHAHAHAHA NEVER IN MY LIFE !
Tycker du om godis - nej äru sjuk eller :S jag tycker inte om det jag älskar det! :D
Hur många gånger i veckan äter du godis - inte så mycket xd
Äter du oftast nyttig mat - PAHAAHAH NEj?
Tycker du att du själv är söt/snygg -  EAAKK !
Du ger mycket komplimanger till andra - vet inte
Nöjd med ditt förnamn - nej xd -.-
Vad är det sämsta hos dig - näsan ! låren!
Vad är det bästa hos dig - dampet ! :D:D:D:D:D:D:D
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - palla räkna (A)
tycker om att vara med tjejer - det är klart ;)!§
Känner du dina grannar - eakk never
Vad har du för färg på dina underkläder idag - öh vf bryr du dig ?
Har du någon gång skolkat - *(A) haha men nej faktist inte (A) :D
Spelar du något instrument - alla :D:P? eller nae  
Vilka sporter/aktiviteter har du gått - fotboll dans
Har du några tatueringar - aa du hela kroppen -.- !
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag -  HAHAHAAHA ORKAR INTE RÖKNA :O
 Tycker du om djur - not alla

BRUKAR DU..

Sova -
 inte så mycket (A)
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Skada dig - HAHAHAH eh ja eftersom jag går på kryckor nu ;)
Klä dig i svart - inte så mycket ?
Lita på folk - de jag vörkligen vet att jag kan lita på
Skada dig med flit - öh never ?
Drömma mardrömmar - inte längre!
Gå i skolan - aa -.- !
Vilja dö -  kan hända.............................

HAR DU...

För många vänner -
 blir aldrig för många 
Någon annan psykisk sjukdom? -aa jag är handikapp och har damp :P ?? xd
Skadat någon? - ingen kommentar (A)
Färgat håret - ja
Några piercnings - öronen
Några tatueringar - men hallå svaret finns lite löngre upp ? xd
Gjort bort dig rejält? -hahahaaha

ÄR DU...

Snäll -
aa jag är en ängel :D
Söt - eaaakk dra jag är fulast!
Kort - aa!!
Klantig - alltid fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0