trrööök -.-

Har du:
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? nej xd
Vem kramade dig senast? nancy trror ja xd
Vem pussade dig senast? venne xd
Vem ringde dig senast?  pappa :p
Vem ringde du senast? elisabeth men hon svarade inte -.-
Vem var hemma hos dig senast? venne xd
Vem var du hemma hos senast? nancy §
Har du några kärleksproblem? -
Har du pratat med någon idag? a?
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? det kan man ta och säga ja :D

Jag:
Är singel? ja
Svär ofta? ja
Sjunger i duschen? det är klart.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej
Skrattar åt dina egna skämt? det är ju klart för de är de man aldrig fattar ;d
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? nej ?

Har du:
piercingar? bara öronen
Syskon? jaa
Jobb? nej ;s
För många vänner? nej
Rymt hemifrån? nja
Färgat håret? japp :)
Bra självförtroende? ahhahahahahahaahahahh ingen kommentar xd .
Sagt ”jag älskar dig” till någon? jaa?
Varit kär? m
Dumpat någon? m.
Gjort något olagligt? nej :L
Somnat i skolan? hahah aa (A) haha i typ några minuter :p
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? har jag väl ;p
Sett en fallande stjärna och önskat? nej :d
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? har jag säkert
Smugit ut utan lov? nej
En hemlighet som ingen annan vet? nej tror inte det :o
Sovit en hel dag? hahaa typ :p
Somnat gråtande? mm..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nej;s?
Blivit generad inför folk? mm många gångerrrr........
Varit kär i någon utan att säga det till personen? jaa
Ätit musslor? nej
Haft ett förhållande i under en månad? nej
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? neej

Vad:
Längtar du till mest just nu? tills i morgon om jag ska vara ärlig :P;o
Ska du göra i helgen? inget bestämmt ..
Har du för kläder på dig? mjukis och ett linne.
Gjorde du igår? kom hem ;)
Ska du göra i sommar? sommaren är typ slut.
Åt du senast? chips i går eller nått xd
Har du en mobil? jaa
Vad köpte du senast? biljett till karusseller ;)?


Vem/vilka:
Slog du senast? venne xdd
Fick du sms från senast? emma :love:
Pratade du med i telefonen senast? pappa tror jag xd
Älskar du? faniljen... vännerna <3
Skulle du kunna göra allt för? familjen, några kompisar.
Var du med senast av det motsatta könet? venne
Kan du lita på mest? nancy :d<3
Vet mest om dig? nancy
Sov du tillsammans med senast? veene xd


Allmänt:
Har du pussat en groda? ucch nej xd .
Kan du hjula? nej xd
Biter du på naglarna? ja tyvärr
Är du EMO? nej :p
Vad skulle du göra om du vann en miljon? reeeesaa :D
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nej !
Har du sjungit inför publik? nej
Följer du mode? nej
Är du hungrig? aa
Är du blyg? beror på, inte så ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0