avsluta meningen♥

Jag har insett att min senaste kyss: har aldrig hänt...
Jag lyssnar på: yes i can med christian beadles :P
Jag pratar: indiska :p haha skojja svenska :D
Jag tycker om: choklaaaaaaaad:d
Jag avskyr när folk: ljuger!
Min närmsta vän är: nancy:love:
Min första vän hette: alva eller alice tror jag :P
Kärlek är: jobbig för den hittar aldrig hit :P
När jag borstar tänderna: så nått xd?
När jag lagar mat: så blir allt katastoft :O haha nej då :P
Det sexigaste yrket är: HAHAAHAHAH
Jag är rädd för: spindlar :O:(
Den värsta känslan är: förlora någon man älskar ritkigt mycket
Den bästa känslan är: glaaaaaaaaad :d:d:d:d:D
Jag är bäst på: dansa (noooooooooot)
Jag är sämst på: att vara.. smart. HAHAHHA XD
Om jag var ett djur skulle jag vara: gorilla :P HAAHHAA
Om jag var en insekt skulle jag vara: inget :P?
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: såg :D?
Jag kommer alltid att vara: FeliciaKungSten :d
Det finaste som finns är: vänner§
I sommar: är det sommar♥
Sist jag grät var: 2 veckor sedan?♥
Jag kan: säga hej ;)
När jag vill tänka:  så tänkter jag på allt :d?
När jag bakar så bakar jag: en bakelse xd?
Min mobiltelefon är: svaaaaaaart
När jag vaknar på morgonen: tänker jag låt mig sova 5 minuter till (A) ?
Innan jag går och lägger mig: så  borstar jag tändernrna och tvättar ansiktet :P
Just nu tänker jag på: vad jag läser :P
Bebisar är: söööööööta :D
Idag har jag: dansat hemma :D
Ikväll ska jag: sova ?
I morgon kommer jag: sooftaaa :D
Jag vill verkligen: ha någon♥


Kommentarer
Postat av: Ronja

tbks nu efter en lång paus :D allt bra?

2010-08-13 @ 12:22:22
URL: http://ohronjas.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips och massa mer:)

2010-08-13 @ 17:21:26
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0